duminică, 3 ianuarie 2016

Denisa printre primele pagini


Denisa de la Bambi a rupt tacerea si a vorbit despre ceea ce s-a intamplat in momentul in care a decis sa se marite. Artista a declarat ca s-a casatorit, in ciuda viointei familiei.
Denisa a afirmat ca familia ei nu a fost de acord cu maritisul, si ca Raluca, sora ei, nu a mai vorbit cu ea."M-am certat si cu Raluca. Ea nu a conceput faptul ca ai mei erau suparati. Am decis sa ne casatorim in Las Vegas, le-am spus atunci si am stricat toata vacanta. 


Cu o noapte inainte de nunta am plans in baie, pentru ca sora mea nu vorbea cu mine. Eu am mers cu fostul meu sot ca sa imi aleg rochia. Nu stiam daca ai mei participa la nunta", a spus Denisa la o emisiune tv. 

Cantareata s-a despartit la inceputul acestui an de Cornel Brotac, barbatul cu care a fost maritata.